Menjadi BOSS, kepada diri sendiri?

Langgani berita dari kami, PERCUMA e-book 99 jenis perniagaan dari rumah. Mula tanpa MODAL dan tip memulakan perniagaan anda.

Pilih jenis perniagaan untuk anda mula sekarang

SEJAK kebelakangan ini, Merak Jalanan banyak habiskan masa melayari laman menjual barangan terpakai di media sosial, khususnya produk elektrik dan elektronik serta perabot. Tapi, Merak Jalanan pelik kerana kebanyakan barang yang dijual tidak ditawarkan pada harga barangan terpakai. Kebanyakannnya ditawarkan pada harga macam baharu. Bezanya hanya RM20 atau RM30 sahaja. Mereka yang menjualnya itu biasanya…
Istimewa bundle wanitaOleh NOOR FAZRINA KAMALGambar AMIN FARIJ HASANNorazlina Abdul Aziz (tengah) melayan pelanggan yang datang ke gerai bundlenya.ASALNYA dia menjual koleksi baju kurungnya sendiri. Bekerja sebagai pegawai di syarikat pakaian terkenal memang menuntut Norazlina Abdul Aziz, 38, untuk mempunyai banyak baju kurung. Ia ibarat pakaian rasminya.Satu hari ketika mengemas pakaian Norazlina merasakan almari pakaiannya…
Pakaian bundle sudah menjadi pilihan bagi sesetengah remaja pada masa kini. Bukan setakat kerana ianya murah dan berpatutan, malah ia juga sangat vintage dan fashionable, lebih lagi dengan remaja pada masa kini sangat bijak dan kreatif dalam menggayakan pakaian bundle. Jadi, untuk korang yang suka beli pakaian bundle atau mungkin korang baru pertama kali nak…
Antara botol nescafe dan botol sos yang digunapakai, boleh la letak kekacang di ofis, kalau kat rumah boleh juga isi makanan lain. Bila sebut barang terpakai ni banyak maksud dan istilah yang diberikan dan berbagai kategori barang atau product yang boleh 'recycle'. Barang terpakai ni maksudnya guna semula sesuatu produk tersebut sekiranya keadaan atau produk…
Pernah terfikir tak nak buat Bisnes Baju Bundle? Memang saya yakin tak ramai nak buat sebab rasa macam tak best jual baju ‘lusuh dan buruk’.Itu yang korang nampak tapi tahu tak poket diorang yang jual baju bundle ni sangat wangi? Mana taknya.. Baju bundle ni untung 10 kali ganda kot dari harga kos.Seburuk-buruk baju hinggalah…
Sebagai seorang penghibur yang sudah berkecimpung dalam industri hiburan lebih 20 tahun lamanya, sememangnya Datuk Siti Nurhaliza mengenakan pelbagai pakaian untuk persembahan atau sesi fotografi. Kini, penyanyi itu telah membuka satu akaun Instagram untuk menjual pakaian-pakaian lama yang direka oleh pereka fesyen yang bekerja dengannya, antaranya Bernard Chandran, pada harga serendah RM 100. Katanya kepada…
Tips Mulakan Perniagaan Bundle: Nak Pilih Kilo (bisnes purpose) atau Beli Bale Bale bundle tokol Nak mulakan perniagaan bundle? Nak dapatkan tips? Sini Sha ada sedikit tips. Perbezaan antara belian kilo a.k.a biz/ bisnes purpose (tujuan membeli adalah untuk menjual balik, bukan untuk diguna sendiri) dan belian bale tokol bundle. Untuk pengetahuan anda, bagi biz…
Dalam keadaan ekonomi sekarang, antara bisnes yang kembali mendapat perhatian ialah bisnes menjual baju bundle. Bisnes ini boleh dikatakan antara bisnes yang mampu bertahan jika mengikut strategi yang betul. Ramai je yang berjaya dalam bisnes ini walaupun asalnya bermula dengan modal rendah dan secara kecil-kecilan. Baju bundle ada peminatnya tersendiri. Malah, ada yang menjadikan baju…

Cadangan Anda Sangat Penting Bagi Kami

Close Menu
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com